Helg!

Hej Hej Alla kära Bloggare! I dag så började jag min dag med franska! Det var kul! För att vi fick välja vad vi ville göra. Så vi gick utanför klassrummrumet och satte oss och spelade på Min Iphone! Så vi hade kul! Det var jag och 2 andra av mina kalsskompisar där. På slutet utav dagen så hade vi Matteprov!!! Det var lite klurigt. Men jag vet attjag kommer få några fel! För det var vissa frågor jag inte förstod. Men jag hoppas på G i alla fall! Ja efter skolan slutat så gick jag till 4-gott med en kompis, och köpte godis. Mmmm äter det nu. Mmm gott med godis! Hahah hihi  i alla fall Ha det bra! :D En liten figur med en jobbig min. För att så här kändes Matteprovet. Ok inte riktigt så jobbigt men nästan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0