Hej :S

Gud vad länge sen det var jag bloggade! Sorry allihopa! Men i Tisdags så fick vi våran nya bil! As fin!!!! Sen i Måndags så gick jag ock köpte lite kläder på Gina, hittade också en ganska fin jeans jacka som jag köpte :) OMG! I morgon är det UTVECKLINGSSAMTAL!!!!!! OMG hur ska detta gå! Ja i alla fall så hoppas man ju på det bästa...
Jaja nu så är jag på Fejjan, sen ska jag titta på BIG BROTHER kl 19:00 på tv 11. Det är typ allt, Jo juste!!!! OMG hur kunde jag glöma, jag tänker ju på det hela tiden! Jag har ju sagt att jag sak skaffa hund, men de hade inga kullar detta året, så vi ska få låna en tick av de som heter Cooler från 4 Juni - ja under hela sommaren hoppas jag, och sen så ska vi kanske åka till Frankrike,:D men jag kommer inte vilja lämna henne om vi nu ska åka dit..... :( Jaja jag får vara nöjd ändå! Och det är jag, ja nu får jag ta o sluta tjata :P Oki måste gå nu men vi hörs, Ni kan ju gärna kommentera vad ni har gjort under veckan. Önska mig Lycka till på UTVECKLINGSSAMTALET! Puss!

Kommentarer
Postat av: -sarah

Lycka till i efterskott!!XD

2011-04-17 @ 18:29:55
URL: http://barasarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0