Bloggpaus.

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat, har bara inte orkat.
Skolan börjar nu på riktigt imorgon och det kommer nog vara lite stresigt att blogga + läxor o.s.v
Så jag kommer inte blogga på ca en vecka.
Kommer ju blogga om det händer något.
Men mitt liv är inte så...att saker komme hända med mig om mig o.s.v
Det kanske kommer en ny elev imorgon.
Det ska bli kul :)
Hoppas det blir en riktigt snygg kille...
I alla fall, om det kommer någon så kommer jag blogga.
Om det inte kommer någon så....ja bloggar jag inte.
Ha det så bra utan mig :P
Vi hörs
Kramis från mig. 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas du snart är tillbaka då!:)

2011-08-30 @ 16:04:29
URL: http://maaatildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0