Grease!

Hej!
I eftermiddags gick Grease på tv, jag älskar den filmen för John Travolta är med där.
Och i den filmen så är han as snygg!
Jag ha rju filmen men jag kan se den om o om ien, kan alla sånger... tönt är jag :P
Jaja, snart kommer en serie på 4an som heter Murderland, ska nog titta på den, som tur är så finns det 2 tvapparater, så man kan se på vad man vill om någon annan vill se på något annat...
Oki, ska gå nu.
Vi hörs i morgon, kanske inte hinner blogga för en på kvällen för min moster och hennes man kommer igen när Katja o Nicklas ska komma :)
Sen på lördag ska vi hem, vi ska mötas vid en hästtävling, för Latric ska hoppa mormor o morfars häst.
Mmm, nu ko mela med ett äpple från äppelträdet, inga hål i :)
Surt o gott! :D
Oki god natt vi hörs i morgon.
Kram.


Kommentarer
Postat av: MALIN

Grease är så fånig att den blir bra haha! :)

2011-08-10 @ 22:58:01
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0