Hej igen.

Tyvärr så har jag inte kunnat blogga föratt jag har varit upptagen, sen glömde jag laddaren när vi åkte till Karin, batteriet tog slut så kunde jag inte blogga :( I alla fall, idag kom vi hem 20:00 typ, vi tog in hästarna o fölingarna för de hade varit ute en hel dag. Sen skulle mormor o morfar avmaska fölen, de gav de någon spruta i munnen. Ehm, ingen blev skadad i alla fall. I morgon ska jag vara hemma här på landet och slappa, sen kommer det gäster på Torsdag, Katja o Nicklas och deras barn Thilde o Felix. Så de får bo i stugan :) Sks bli kul o träffa de, det var ett tag sen. Oki, ska sova nu, God Natt o sov så gott :) Kram från mig!!

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

tack ska du ha :D

2011-08-10 @ 12:02:00
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0