Hej!

Hej, sorry, har inte bloggat på 2 dagar :( Har haft fullt upp! Hade Matteprov i fredags och det gick absolut inte bra! Och så har jag SO- prov på måndag så jag måste öva på det! :( :P Inte kuil! Tittar nu på en jätte bra film......... som nyss tog slut, :( Men det gör inget har den ändå på dvd! Den heter EIGHT BELOW! Jätte bra handlar om 8 hundar som blir lämnade änsamma i iskaltt väder/ snöstorm på ANTARKTIS! De var där i ett halv år ungefär! Den är verkligen SUPER BRA! Den är baserad på en sann historia! OTROLIGT!  Ja juste, igår var jag hos Asta och det var jätte kul! Jaja det var allt, nu måste jag titta på en annan film på tv 3. :P SES! PUSS! <3 Lägger upp en bild på den jäkligt snygga IAN SOMERHALDER/DAMON I VAMPIER DIARIES SOM ÄNTLIGEN HAR BÖRJAT! <3 SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0