Hej! På mammas jobb!

Hej allihopa! Är nu på mammas jobb, har varit ocgh ätit på Burger King och så gick vi till affären Haga Hem! Så jag köpte ett doftljus, och Shower cream o Body butter! Så jag ska ta och använda det i dag när jag kommer hem :) Ska bli kul! Ja juste! Jag ska åka skidor med skolan på tisdag! Är super-taggad! har varit och köpt en skidhjälm, ( den blev rosa :/ ) och så köpte jag skidglasögon! Så jag ser snygg ut i den outfiten! :D Ja jag måste gå nu, ska hjälpa mamma med lite pappers-arbete! :/ Ses! PUSS! <3  Ganska mycket pappersarbete! :P

Kommentarer
Postat av: - Asta

Nej jag är i johanneberg, landala på fredag =D

2011-02-27 @ 18:06:19
URL: http://astish.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Johanneberg? Eller skojar du, tror du skojar jaja, Japp Grattis! Du ska flytta då VAMPIER DIARIES är! Missa det inte! Jaja, ses! <3 Skidor i morgon! :D

2011-02-28 @ 20:00:07
URL: http://nathanilssongachon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0