Hej....

Nu ska jag berätta varför jag har vaknat nu kl 9:00, gör det alldrig annars! Då var det så här att kl var 8:40 så plingar det 5 st gångert! Väldigt jobbigt, och vet ni vem det var, det var våran kaxiga grannes dotter på typ 4 år! Mamma bara ja ni väkte heka familjen här, men hon bara, ja ursäkta hon plingade bara en gång, mamma: nej 5 gåner! Jajaja, måste gå nu..... jag låg i sängen och bara hallå kan hon inte hålla styr på sina barn? Och, ehm vet faktiskt inte vad jag sak göra nu, jo jag vet, jag sak lägga ut en as snygg bild på Ian Somerhalder= My Lover/ My Husben=min man!!!!! ok ny kommer bilden, var berädda ooooo gud vad snygg han e! NUUUU! Ursäkta men så jävla gullig!<3<3<3 Love him!

Kommentarer
Postat av: - Asta

Han är underbar (L)

Yes, jag ringer dig om en stund :D

2011-02-12 @ 10:44:19
URL: http://astish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0