Shopping!

Hej! I dag så har jag varit och shoppat på Frölunda Torg! Det är ganska bra där. Hitta ett par fin skor, en jätte gullig spargris, var bara tvungen att ha den :P Har köpt två Alla Hjärtans Dag presenter till mina bästisar A & K! :) <3<3<3 Ehm nu kasnker ni läser det men då har ni ju tida att köpa en till mig :P/ behövs inte :) Får hoppas att ni gillar de! Ska titta på DREAMGIRLS kl 21:30 på tv 4! EN as bra film, Har inte sett den, men jag vet att den är bra! Såg reklamen :D Jaja har bakat tigerkaka och scones i dag! Jätte gott :) Jaja jag har ju lov nu, inte så mycket att göra :( Vill någon hitta på något? I så fall KOMMENTERA :D Okey , måste gå nu ses i morgn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0