Tjenare!

Hej, efter att jag hade varit hos Asta (PS: Det var jätte kul!) så gick jag till banken med min mor, vi fixade ett bank-kort till mig :) Ska komma denna veckan, så det ska bli kul att få ett kort, och mitt ID-kort kommer om någon månad typ. :) Så nu är jag då hemma och tittade lite på BIG BROTHER! Och det var en ny tjej som heter Vanessa och var en kille, föddes som en kille, men opererade sig till en Tjej, vid  års åldern, Jaja nog om det, Måste gå nu för jag tittar på ett jätte bra program på tv 11, så jag måste gå nu. Bloggar sen i kväll igen och säger God Natt :) Ses Puss!

Kommentarer
Postat av: - Asta

Hallå där! Jag frågade om man kunde beställa biljetter men de var slut. Synd :((

Men jag tar med armbandet 2morrow :D

2011-02-21 @ 20:01:49
URL: http://astish.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack :) fick det i dag. Och jag vill bara säga att du kan komma till mig i morgon om du vill :)

2011-02-22 @ 19:59:17
URL: http://nathanilssongachon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0