Det var ett tag sen...

Hej, förlåt jag har inte hunnit blogga, fullt upp. Men jag ska berätta allt som har hänt, jag sa ju att jag skulle åka till min mammas kompis sommarstuga, och det gjorde vi, tog 2 timmar, det var ett jätte fint litet hus, med altan o studsmatta o.s.v första dagen vi var där, (i lördags) så gick vi o badade, de hade en allmän pool så vi badade där, sen spelade vi tennis, jätte kul, sen var det minigolf, det var svårt men kul.
Sen var väll kl 21:00 plötsligt och vi gick in, medans föräldrarna fixade mat så hoppade vi på studsmattan :D Kul.
Söndagen så gjorde vi samma sak men vi börjde med minigolf, sen tennis, där efter badade vi i poolen och solade, blev as brun, men det syns inte längre :(
Jaja, vi åkte hem kl 19:30, så vi var hemma ca 22:00, och när vi var hemma så packade vi upp och gick o la oss.
På måndagen så gick jag till Nordstan med Ella, Julia och Olivia :) Det var jätte kul. Vi åt på ett cafe i arkaden som heter Piece of cake, fast det satt ihop. Vi åt grillad pannini och coca cola :) Gott.
Sen strosade vi runt lite och tittade i affären ONE PEASE, Coolt.
Sen gick Olivia hem, och vi gick runt i en timma till och sen gick vi hem, kl var ca 17:00.
På tisdagen gjorde jag inget speciellt, var hemma o slappa.
Onsdagen åkte jag hem till Ella o Julia :) När jag kom så fikade vi, sen bakade vi muffins, mumsfillibaba...
Efter det kollade vi på en film som heter Seven Pounds, med Will Smith, jätte bra film.
När filmen var slut gick vi ut med deras hund Tisi, jätte fin hund :)
Och när vi kom in tittade vi på en annan film som heter Dear John, med Channing Tatum och Amanda Seyfried, ännu bättre film tyckte jag, men han inte se slutet :( För vi skulle i väg, de skulle sova över hos Asta och jag skulle hem.
Torsdagen tittade jag på premiären på Animal Madhouse! Jättebra!
Fredagen så gjorde jag inget, är jätte besviken att Vampire Diaries inte går!!!!!!!
Lördag - Söndag var jag bara hemma med familjen.
Måndags, mamma jobbade och jag o mela bestämde oss för att ut o jogga en halvtimma varje dag :)
Skolan börjar snart så man får ju..... ni fattar :P Heheh
Och Tisdagen så gjorde vi detsamma som i Måndags, fast vi tittad på 90210! SÅ jävla bra!!!!! <3
Och idag så kommer Glee, och jag tittade på vem som vann Hells Kitchen, och det var Holli!!!!!!!!!! Jaaaaaa, jag hejade på henne så jag är glad :P
Nu tittar jag på Cold Case och sen blir det Glee. :D
Ses kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0