Hej Hopp :-)

Hej allihopa :)
Idag åkte jag till Frölunda torg och lämnade tillbaka ett par shorts, i stället köpte jag en kalender och en penna till  skolan, skolan börjar ju snart, jag börjar den 17 augusti, när börjar ni :-)
Nyss tittade jag på Murdoch mysteries, fanns inget annat bra på tv.
Nu slog jag nyss över till en film som går på 5:an, den heter Två pappor för mycket med Robin Williams och Billy Crystal.
Jag tycker att Robin är en jätte rolig och bra skådespelare. Skrattar just nu..... hahahahhaha.
Kl 20:00 på kanal 8 börjar en jätte bra film med Kevin Costner, den heter Dragonfly.
Det handlar om en man och hans fru, frun åker på någon guide turist sak, och då åker bussen ner i ett dike, och hon dör så småning om, och han ska sälja sitt hus, för han har så många minnen om henne där, men när han packar ner sakerna så är det någon som tar upp de.... det är en thriller, men jag har redan sett den och den är inte så läskig, när han fick reda på vad som hade hänt, så åkta han för att leta upp hans fru, frun var med barn innan hon dog, och hon han föda det barnet i en liten by, och det speciella med det barnet var att på babyns anckel var det en dragonfly, så kallat en trollslända... filmen kanske inte låter så bra när jag berättar på mitt vis, men jag tycker att ni ska titta på den för det är en jattebra film!!!! 20:00 - 22:00 på kanal 8. :-) Titta!



NU kommer en bild på min kalender och penna :) Vad tycker ni? :-)
 En svart kalender med blå stiftpenna :)
Hörs i morgon :) Ha en super bra kväll alla läsare <3




Kommentarer
Postat av: Jackie

Vad söt du är o vilken bra blogg du har, kolla gjärna in min;)

kram

2011-07-23 @ 21:06:16
URL: http://jackieslife.blogg.se/
Postat av: - Asta

Tack Natha!!!!

2011-07-23 @ 22:39:12
URL: http://astas.devote.se
Postat av: N I K K O R ♥

Hej!

Just nu pågår en Veckans blogg tävling i våran blogg! Man har chansen att vinna grymma priser! Besökarna stiger just nu och ifall det är din blogg som vinner får du ta del av massvis med besökare! Ifall du inte är sugen på att tävla, kika runt lite på bloggen och njut av bilderna, och kolla på våra roliga videos! :)



Länk till inlägget:

http://nikkor.webblogg.se/2011/july/veckans-blogg-1.html

2011-07-23 @ 23:20:00
URL: http://nikkor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0