Jo jag.....

Hej, jag skulle ju berätta vad jag gjorde på Frölunda Torg, Jag och Mela åkte dit typ 12:30, var hemma 15:00.... vi gick först till Bokia, skulle hitta en present där, men nej, vi hittade inget.
Sen gick vi till Glitter, där hittade vi varsitt smycke, Jag hittade ett armband med berlocker på, Mela hittade 3 olika öronhängen som var tillsammans, inte 3 öronhängen för sig. :)
Jaja, sen gick vi till Cafeet Le Croissant, där åt vi pannkakor med sylt o glass.
Sen ville Mela ha Slash så hon köpte det.
Efter det gick vi till Kicks, och jag hittade ett silvrigt naglack, DEPEND för 25:- och Mela köpte Nagel-stickers för 20:-
Sen åkte vi hem, sen kände jag för att titta på HAIRSPRAY, med Zac Efron. :D
Och nu tittar jag på Cold Case, efter det ska jag titta på Bakom Magin - Harry Potter och dödsrelikerna del 2, kanal 3 kl 20:00.
Måste gå nu, ska fortsätta att titta på Cold Case. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0