Min dag...

Hej.
Idag som jag redan har berättat var ju att jag åkte till Sisjön med mamma och syrran:)
Vi badade och solade :)
När jag kom hem insåg jag att jag var röd som en tomat i ansiktet och på kroppen!
Hehe, såg rolig ut.
Nu spelar grannarna as hör musik, så jag kan inte gå och lägga mig än.
Fast man får bara spela musik till 23:00, så jag hoppas de slutar då!
I alla fall, det jag skulle göra i morgon blev inställt, jag tänkte att det är nog bäst att bara vara för sig själv en dag.
Orkar inte träffa människor hela tiden, ska ha lite ensam tid med mig själv.
Ska nog läsa någon bok och lyssna på musik:)
Mitt humör har gott upp och ner idag.
Ledsen sen glad, ledsen sen glad, livet är jobbigt!
Skolan börjar om 18 dagar och jag känner mig redan stressad...
Vad ska man ta sig till...?
Nu har grannarna sänkt musiken lite i alla fall.
Ska nog gå och duscha av mig alla mina känslor och bara leva för varje minut, för man vet alldrig när det kan ta slut...
Nu har jag skrivit rätt mycket, vill inte tråka ut er med mitt babbel, det är inte så kul att läsa så mycket i bland.
Ja, nu måste jag sluta!
Oki, bloggar kanske sen igen innan jag ska sova:)
Än så länge ha det bra :)
OCH TACK SÅ MYCKET FÖR ATT NI LÄSER MIN BLOGG!
ÄLSKAR ER ALLA! <3


Kommentarer
Postat av: Natalie

sv, jadå, själv ? :) kram

2011-07-30 @ 22:26:46
URL: http://natalienygrens.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Hej! :) Vad gör du nudå? <3

2011-07-30 @ 22:36:55
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0