Svar på era frågor! :)

Nathalie:
Är det din naturliga hårfärg?
Svar: Ja det är min naturliga hårfärg ?
Nathalie:
Är du kär i ngn just nu ?
Svar: Nej jag är inte kär i ngn just nu.
Nathalie:
Har du ngn gång tröttnat på bloggandet ?
Svar: Nej, jag har aldrig tröttnat på bloggandet, det är min drog.




Sophie:
Vad/Vem fick dig att börja blogga?
Svar: Det var min bff Asta som bloggade, och jag tyckte det verkade kul, så jag började blogga :)
Sophie: Vilka personer inspererar dig inom bloggningen ?
Svar: Det är mest de som skriver mycket om sig själv och hur deras design ser ut, som inspererar mig :)
Sophie: Chips/Popcorn ?
Svar: Popcorn :)
Sophie: Favorit mat ?
Svar: Spagetti med köttfärssås.
Sophie: Favorit godis ?
Svar: Jag gillar bara choklad, jag gillar inte godis så mycket.
Sophie: Favoritoutfiten - gärna bild eller så kan du pyssla ihop ett collage om en drömoutfit! :)
Svar: Det kommer en bild. Annars gillar jag tunika och jeans.




Felicia:
När började du blogga ?
Svar: Jag började blogga ocktober 2010.
Felicia: HUr gammal är du?
Svar: Jag är 14 år.
Felicia: När föddes du ?
Svar: Jag föddes 1997 den 5 juni :)
Felicia: Vilken årstid gillar du bäst,och varför ?
Svar: Jag gillar hösten, för att löven faller, det är så fina färger och så mysigt, det är verken för kallt eller för varmt.
Felicia: Musiksmak ?
Svar: Jag gillar Bruno Mars, Lady Gaga, Rihanna, Erik Hassle.
Felicia: Sportar du ?
Svar: Jag går inte i ngn sport just nu men jag har gått i Ridning, Simning, Badminton, och nu har jag köpt mig en basket boll, så jag går ut och spelar i bland :)
Felicia: hela ditt namn är? (för,mellan och efternamn :))
Svar: Jag heter Nathalie Madeleine Nilsson Gachon, Gachon är franskt, jag är fransyska, mamma svensk, pappa fransk.





Förlåt att det inte blev 20:00 exakt, visste inte att det var så många frågor :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack vad glad jag blir =). Har du haft en bra dag?

2011-07-25 @ 21:06:38
URL: http://jenniescorner.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej, jag har haft en bra dag :) Själv?

2011-07-25 @ 21:10:40
URL: http://nathanilssongachon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0