Vad ska jag göra idag..........jo jag ska

Haloj, Jo idag ska jag...., eller nu så vaknade jag 10:00, kollar på 7 himmelen igen, den är så bra! Sen ska jag gå o tvätta håret, sen ska jag o min syster Melanie till Frölunda Torg... Vad ska vi göra där?????..... Jo kom ni i håg när jag skrev att vi ska till min mammas kompis sommarstuga på lördag och sova-över till söndag, hennes dotter fyller 13 år, så vi ska dit o hitta någon present.
Sen fick jag 500 kr av mamma också så det är klart att jag måste gå o spendera lite pengar..... :P Jag är sån, kan inte direkt spara pengar...
Så nu måste jag gå, ska hoppa in i duschen. Ses, uppdaterar sen när jag kommer hem igen :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0