Snart slutar skolan! :D

Hej allihopa! Det var ett tag sen jag blogga, förlåt, jag har väll förlorat alla mina läsare.... :( Men jag ska försöka blogga mer o mer nu, snar när skolan slutar så blir det enklare, inga läxor eller så. Jag fyllde år i Söndags 5/6! :D SÅ då åkte vi o hämtade en hund som vi ska få låna hela sommaren, vi lånade en hunde eftersom hon hade inga valpar, så ska vi känna på hur rasen är o temperamentet o.s.v. Ska lägga upp en bild på henne snart. Hon heter Cooler och hon är 6 år, hon är så fin o snäll, och kan massa tricks! :O massa! Jaja, nu så tittar jag på Poirot på tv 4. En franks dektektiv, o jag kan ju franska, så det är ju kul :) Good Bye :) And good night :)


 Söta underbara fina tjejen Cooler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0