Vad har jag gjort i dag.... Ehm?

I dag så har jag ju varit i skolan, sen så slutade vi en timma tidigare! Jeyyy! Så efter det så gick jag med mina kompisar till Nordstan. Jag köpte ett par jätte fina blå rutiga skor på Stadium för 199:- så det var ju helt ok! Bra köp tycker jag i alla fall. Juste innan jag gjorde det så gick vi och köpte DOUNATS! Mmm en med Smartis på och en vanlig med socker :).... sen hade de också kanderade äpplen, det kanske jag köper nästa gång. Sen så gick vi då till en glasögons-affär, Mina kompisar provade ett par as snygga glasögon , och jag tycket de såg jätte snygga ut på båda två!!! De måste köpa de!!!! I alla fall, jag har sakte i alla fall några gånger nu men jaja, i alla fall, gör det igen!!! Sluta då! Ja nu så är jag på mammas jobb.... har tråkigt...... vill hem men orkar inte...... så vad ska man göra när man har ont i ryggen................? Ja nu så i alla någontinng så ska jag var på min IPHONE, för mamma behöver datan. Så vi ses ha det gött! Pöss <3     Skön bild va, jaja ses. Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0