Monday...

HEJ! Första dagen i skolan på två veckor. Har ju haft proa... Jag är så trött! Blir alltid trött på måndagar! Kanske för det är första skoldagen efter helgen. I alla fall, kom hem typ 19:00. Har varit hos en kompis som bor ganska när mig. Vi gick till Frölunda torg med henne och köpte hund mat till hennes hund, i ZooCenter, och det var nämligen där jag praoade :D Så jag var jätte glad & träffade alla! Sen gick vi hem till Marita och tittade på Grey's anatomy och åt lite godis :) Sen gick vi en promenad med hennes hund Lucky och hämtade hennes lillasyster som var hos en kompis. Sen följe de mig till hållplatsen och så åkte jag hem. Nu är jag hemma och tittar på 2/1 men på 6an. Kl 21:00 kommer den nya 2/1 men med Ashton Kutcher! Han är så snygg, i alla fall. Vi hörs imorgon. Ha det bra. Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Vill du har flera besökare till din blogg? Här på laakinoiise.blogg.se kör vi dagens blogg varje dag där har du chansen att synast framför mina 100-200 besökare. Om du vill vinna mer besökare trick här :http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-onsdag-2.html#comment

2011-12-21 @ 07:09:50
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0