Torsdag...

Hej allihopa! Idag har nog varit jobbigare än skolan! Vaknade 8:00 åt frukost klädde på mig o.s.v. Sen körde vi hemmifrån för jag skulle ha utvecklingssamtal kl 10:00-10:30 Med mina mentorer, och det gick superbra, det var riktigt soft, jag hade skött mig bra i alla ämnen o.s.v. Sen efter det gick vi och fikade. Efter det hade syrran utvecklingssamtal kl 11:30-12:00 Efter det hände det något hemskt, det är personligt, kan ej berätta. Sen åkte vi till Haga och åt på en Kina resturang, smarigt! Och när vi var klara med lunchen gick vi till doktorn med syrran, hon har hallsfluss... Men inte jag, jag tycker det är så äckligt när de ska ta prov i halsen med en sån där topps typ, känns som om man nästan ska spy. I alla fall, sen när vi var klara där gick vi runt lite i Haga, köpte liten grej på Kawaii och sen på Melissas, man köper typ badkulor och sån där. Sen gick vi till Haga hem och köpte lite doft ljus, mysigt nu när det nästan är Jul. Efter det... Åkte vi tillbaka till Landala och köpte lite grejer på Apoteket och landala frukthall. Efter det........ Åkte vi till Hendens, mammas glasögon har gått sönder så hon fick några ny, sen bokade jag o syrran tid till på lördag o ska ta synkoll. Sen åkte vi hem, var hemma 17:00 Så det var nästan som en vanlig skoldag. Jaja, nu orkar jag inte skriva mer, får kramp. Vi hörs. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0