Tjena! Det var ett tag sen :/

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket de senaste månaderna :/ mycket prov och jobbiga grejer! Jag vet att det kanske inte är någon ursäkt men jag börjar snart nian och jag har haft släkten på besök, jag fyllde år i tisdags 5/6 fyllde jag 15 år. Och så på fredag är det skolavslutning! Våran skola har alltid så himla sent! Men a så under de senaste dagarna ska vi lämna in böcker och städa våra skåp och fixa för niorna som kommer sluta. :P ska bli skönt men ändå tråkigt, men nu som kommer min syrra gå med mig i samma lokal liksom, jag i nian och hon i sjuan, 7-9 går i en annan lokal, och nu när jag snackar om syrran, så fyller hon 13 år idag! Tonnåring :P i alla fall, vi har firat henn i dag och a, jag har fortfarande inte hittat någon klänning till skolavslutningen! Jag har tänkt gå till gina och kolla på någon klänning och jag vill gärna ha fjäderöronhängen.
Och så jag vet inte om jag ska behålla denna bloggen eller göra en ny, vad tycker ni? för jag ska fixa headern och temat, allt ska bli nytt hoppas jag, ska fråga min kompis om hon kan hjälpa mig ;) ja, så som ni vet så finns det ett underbart killband som heter one direction! som jag har blivit ganska galen i, jag har one direction infection, asså jag är inte så galen att jag skulle skrika och gråta om jag skule träffa de, de tycker ju bara man är jobbig då, så bara prata med de, kanske gråta sen när jag har fattat vad som har hänt :P, men än så länge har jag inte träffat de :/ men Harry Styles följer mig på twitter på hans secret/private twitter account ;D OK, nu har jag skrivit lite, så om ni kan tipsa om min blogg så vore det suveränt! och säg gärna vad ni tycker om jag ska göra en ny blogg eller inte. Och innan jag går vill jag bara tipsa om lite filmer som kommer nu :P som ni vet så är jag en tv nörd! I alla fall, på 4an nu kl 20:30 kommer en film som heter ERAGON! jätte bra tror jag, den slutar 22:55, så efter som det inte är några läxor eller prov kvar för mig så ska jag se på lite film i kväll :)
Oki, så ni får ha det så bra så hörs vi snart igen hoppas jag :) kramisar

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Superfin blogg du har! Är allt bra med dig? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-06 @ 17:33:16
URL: http://gottagetdown.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hej!
Nu har jag skapat en shop till min hemsida, förtillfället begagnade kläder och accessoarer till väldigt bra priser. Så småning om kommer det mer. Kika gärna in :) Ha en bra dag! / Rebecca

2012-12-05 @ 10:53:45
URL: http://www.missrebecca.se/shop-13763033

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0